אורטופדיה

קולנועית שבת

קולנועית שבת איכותית ומתקדמת 

קולנועית מספקת פתרון התניידות מעולה לאנשים מוגבלים כגון קשישים, חולים ונכים. באתר של חברת חגי אורטופדיה תוכלו להתרשם ממבחר איכותי של קולנועיות הכולל גם דגמים מתקדמים של קולנועית שבת, אשר מספקים פתרון מושלם ומותר לשימוש לדתיים, שומרי שבת ומסורת. 

 

הטכנולוגיה שמאחורי קולנועית שבת 

קולנועית שבת הינה קולנועית לכל דבר הכוללת גם מנגנון שאושר על ידי מכון צומת, שמשנה את עוצמת הזרם וכולל מערך פיקוד ייחודי שמופעל בשבת. לכן, למרות שמדובר ברכב ממונע הוא מותר לשימוש גם בשבתות וחגים. מנגנון זה מספק זרם רציף של חשמל והמשתמש רק משנה את עוצמתו של הזרם, כאשר פעולות אלו של שינוי זרם הותרו בהלכה לשבת כעזרה למוגבלים. 

בנוסף, למצב שבת מתלווים מפתח ונורית חיוויי מיוחדת, וכן מתג לבלימה במצב חירום. מנגד,  הצופר והאורות אינם פועלים בשבת ולכן יש להימנע מנסיעה בשעות החשיכה, בייחוד במקומות חשוכים, או למצוא לכך פתרון אחר המותר על ידי הרב, כמו פנס או צופר נלווים. כך, אנשים שסובלים ממגבלה המונעת מהם להתנייד יכולים גם בשבת להגיע באופן עצמאי לבית כנסת קרוב, לארוחת שבת אצל בני משפחה הגרים לידם וכדומה. 

 

דגמים מתקדמים של קולנועית שבת 

חברתנו מציע ללקוחותיה שומרי השבת דגמים איכותיים ומתקדמים של קולנועית לשבת כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות: 

  • קולנועית מתקפלת אוטומאטית– קולנועית עם אופציה לחיבור מנגנון שבת המאושר על ידי מכון צומת. מדובר בכלי ממונע מעוצב וקל משקל שניתן לקפלו, המאושר לשימוש גם בטיסות, אשר מספק שליטה בגובה המושב על ידי לחיצה של כפתור. הקולנועית מתאימה לאנשים בכל גובה, היא מורכבת ממסגרת טלסקופית נוחה לקיפול ומתוכננת לספק יציבות מרבית. כמו כן היא מגיע למהירות מרבית של שישה קמ”ש, יכולה לנסוע למרחק של שניים עשר ק”מ ולשאת משקל של עד מאה שלושים ושישה קילו. 
  • קולנועית מתקפלת דגם HS295U– קולנועית קלה ומתקפלת עם אפשרות להוספה של מנגנון שבת המאושר לשימוש על ידי מכון צומת. מדובר בכלי ממונע חזק, נוח ופשוט לשינוע ולפירוק, הכולל מושב מרופד מתקפל וטלסקופי עם יכולת סיבוב של תשעים מעלות. הקולנועית כוללת תאורת לד, כידון מתכוון, מראה, סלסה קדמית, מסעדים, מצב חסכוני ועוד. בנוסף היא מאושרת לטיסות, מגיעה למהירת מרבית של שמונה קמ”ש, נוסעת למרחק של עד שישה עשר ק”מ ויכולה לשאת משקל של עד מאה שלושים קילו. 

 

הזמנת קולנועית לשבת 

להזמנת קולנועית לשבת מתקדמת ונוחה, ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חגי אורתופדיה בטלפון 04-6523030.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

מדרסי סיליקון מוכן עם נקודה כחולה - Silicone Metatarsal Insoles

מדרסים מגביהים

שיפור איכות החיים עם מדרסים מגביהים  קשה לכם להרגיש טוב עם קומתכם הנמוכה, ולהשתלב בחברת אנשים הרבה יותר גבוהים מכם? מחפשים פתרונות פרקטיים ואיכותיים? בחגי

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

איך מתאימים מדרסים לספורטאים, ולאילו צרכים זה באמת יעיל? עבור ספורטאים שתמיד מחפשים אחר אביזרי אימון שעשויים לספק יתרונות ברורים, הנעלה נוטה להיות במקום גבוה

ניידות לגיל השלישי

ניידות לגיל השלישי

שמירה על ניידות בגיל השלישי ומניעת מוגבלות הם המפתח לחיים עצמאיים אנשים רבים דואגים שלא יוכלו להיות עצמאים ולהתנייד בחופשיות ככל שהם יתבגרו. פגיעה בניידות

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0