טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

מהו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, למי הוא מתאים ולמה הוא יעיל?

טיפול בשדה אלקטרו-מגנטי (PEMT), הידוע גם כגירוי מגנטי בתדר נמוך, עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לעורר ולהפעיל תאים ולסייע בפתרון הפרעות בתפקוד התאי ולתמוך בבריאות הכללית של המטופל. הטיפול עשוי לסייע בטיפול בפציעות ולקדם תפקוד מיטבי.

טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

מהו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים?

טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים מתייחס לתאי הגוף שלך כמו סוללות. ההנחה היא, שכמו סוללה, גם תאי הגוף שלך מתרוקנים מאנרגיה, ולכן בסופו של יום, הגוף והנפש עשויים להרגיש עייפים ומדולדלים. זה המקום שבו טכנולוגיית PEMT יכולה לעזור.

מטפלים רבים נעזרים בטכנולוגיה החדשנית הזו על מנת לייצר אנרגיה בתאי הגוף של המטופלים שלהם ללא צורך בחדירה פולשנית. הטיפול מגביר את האנרגיה הטבעית של הגוף ומעודד את הגוף לתפקד בצורה יעילה יותר.

כיצד פועל הטיפול בפולסים אלקטרומגנטיים?

הטיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים שולח אנרגיה מגנטית לתוך הגוף. גלי אנרגיה אלו פועלים עם השדה המגנטי הטבעי של הגוף כדי לשפר את יכולת הריפוי הטבעית שלו. השדות המגנטיים עוזרים להגדיל את האלקטרוליטים והיונים בגוף, מה שמשפיע באופן טבעי על שינויים חשמליים ברמה התאית ומשפיע על חילוף החומרים התאי. זה עובד נפלא עם תהליכי ההתאוששות של הגוף ומסייע לטפל בקשת רחבה של בעיות, ביניהם גם כאבים כרוניים. היתרון הכי גדול של השיטה הוא, שהיא בטוחה לחלוטין.

הטיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים יכול למעשה לשפעל מחדש את החשמל בתאים שלך. כאשר תא מגורה, הוא מאפשר למטענים חיוביים להיכנס לתא בערוץ ON (פתוח). החלק הפנימי של התא הזה הופך לטעון חיובי, מה שיפעיל זרמים חשמליים אחרים, שיהפכו לפולסים, מה שעשוי להשפיע באופן חיובי על תנועה, ריפוי ושליחת אותות. כל הפרעה בזרמים חשמליים עלולה להוביל לתפקוד לקוי או למחלה. טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים מסייע להחזיר את ההפרעה הזו בזרם החשמלי למצב נורמלי, וכך למעשה מקדם את הבריאות הכללית של המטופל.

שיטת הטיפול עובדת ברובד התאי. העברה של אותות חשמליים דרך תאי העצב משפעלת את הרקמות ומסייעת להעביר חלקיקים טעונים, ביניהם מינרלים שונים כמו נתרן, אשלגן, כלור וסידן, השותפים בהפעלה וכיבוי של הפעילות התאית. במקרים בהם הפעילות הטבעית של הגוף עלולה להיפגע כתוצאה מפגיעה, טראומה, מחלה או הזדקנות, הטיפול משפעל את המערכת או מטעין ומפעיל אותה מחדש.

השיטה יעילה במקרים בהם הגוף לא מצליח לעשות את עבודתו בצורה יעילה מספיק. העדר טיפול לאורך זמן עלול להוביל להתפתחות של מחלות ודלקות כרוניות, ואת זה הטיפול נועד למנוע, בין היתר.

טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים יעיל לריפוי, חידוש, עידוד ושיקום של התאים בגוף המטופל, ומצליח להשפיע אף על רקמות כמו העצם והסחוס. עוד מהשפעותיו – הגברת זרימת הדם על ידי סידור מחדש של כדוריות הדם האדומות, מה שעשוי לעודד החלמה ולזרז תהליכי שיקום.

טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים

למי מומלץ לעבור טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים?

יעילות הטיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים הוכחה במגוון מחקרים קליניים עבור פיברומיאלגיה (קישור), כאב כרוני של שרירים ושלד (קישור), אוסתיאוארטריטיס בברך (קישור), מחלות דלקתיות (קישור), ריפוי שברים (קישור), טיפול במיגרנות וכאבי ראש (קישור), נוירופתיה (קישור), אוסטאופורוזיס (קישור), טיפול בכאב כרוני (קישור) ועוד.

עוד הוכחה יעילות הטיפול עבור חולי אלצהיימר (קישור), ונמצא כי הוא עשוי  לסייע בשיפור הזיכרון החזותי והביצועים הויזואוקונסטרוקטיביים

הטיפול מומלץ באופן כללי לכל מי שסובל מכאב או מירידה בתפקוד של המפרקים, המותניים, הברכיים, הקרסוליים, המרפקים, הכתפיים והגב. כמו כן הוא מומלץ למי שסובל מדלקות כרוניות במפרקים או ברקמות רכות, תסמיני עייפות כרונית או תסמונת העייפות הכרונית, נוירופתינ היקפית, אוסטאופניה או אוסטאופורוזיס או לצורך ריפוי פצעים, כולל כפות רגליים סוכרתיות.

יתרונות הטיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

להלן כמה מהיתרונות הנפוצים ביותר של הטיפול בפולסים אלקטרומגנטיים:

1. הטיפול משפר את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף.
  1. פולסים אלקטרומגנטיים מתקנים חוסר תפקוד תאי בכל הגוף.
  2. טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים ממריץ ומטעין את תאי הגוף.
  3. הטיפול נותן למטופלים יותר אנרגיה באופן טבעי.
  4. פולסים אלקטרומגנטיים משפרים את הביצועים האתלטיים של המטופל.
  5. הטיפול מפחית דלקת וכאב.
  6. הטיפול עוזר לגוף להתאושש מפציעה מהר יותר.

לאילו בעיות נוספות הטיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים עשוי לסייע?

מחקרים נוספים מצאו שהטיפול באמצעות פולסים חשמליים יעיל למגוון מחלות ותסמינים. העיקריים שבהם: כאב גב אקוטי ו/או כרוני, כולל כאב גב תחתון, כאבי צוואר כרוניים וכאבים כתוצאה מצליפת שוט, כאבים כרוניים כתוצאה מדלקת פרקים ריאומטית ופולימיאלגיה ריאומטית, פגיעה והרס של סחוס, תסמונת התעלה הקרפלית, נקעים בקרסול המאפיינים ספורטאים וחיילים, כאב מאיו – פציאלי בשרירי הפנים, טרשת נפוצה.

עוד נמצאה יעילות הטיפול בקרב חולי סרטן – הטיפול בפולסים אלקטרומגנטיים הגביר את פעילות המערכת החיסונית (סטימולציה של תאי B, T, ו- NK) – ובקרב חולי פרקינסון – הטיפול הגביר את רמת הדופאמין במוחם של החולים שקיבלו את הטיפול. גם בקרב מטופלים שעברו שבץ מוחי נמצאה יעילות הטיפול, שסייע לזרז את הריפוי בעקבות איסכמיה.

שיפור זרימת הדם על ידי טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים הוכיח יעילותו בקרב חולי סוכרת ורגליים סוכרתיות ובקרב גברים שהתלוננו על בעיות בזקפה.

לסיכום,

טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים עשוי להיות הפתרון למגוון מאוד רחב של כאבים ובעיות רפואיות. הוא רותם את הידע המתקדם ביותר שיש לנו על האופן שבו תאי הגוף שלנו פועלים ומשפיע עליהם באותו האופן שבו המטען משפיע על הסוללה.

רוצים לדעת יותר? סקרנים לגלות כיצד הטיפול באמצעות פולסים אלקטרונגנטיים יכול להועיל לכם? הצוותים המקצועיים שלנו כאן בשבילכם. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהתייעץ, כדי שתקבלו מענה מושלם לכל שאלה ותוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. בשביל זה אנחנו כאן!

מהי כף רגל סוכרתית ואיך מומלץ לטפל בה? חולי סוכרת נדרשים לעשות לא מעט על מנת לשמור על בריאותם – לבדוק את רמת הסוכר בדם,

טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

מהו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, למי הוא מתאים ולמה הוא יעיל? טיפול בשדה אלקטרו-מגנטי (PEMT), הידוע גם כגירוי מגנטי בתדר נמוך, עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לעורר

מדרסי סיליקון מוכן עם נקודה כחולה - Silicone Metatarsal Insoles