אורטופדיה

בי קיור לייזר

לוקחים שליטה על הכאב!
מטפלים בכאב בכל זמן

בי קיור לייזר טכנולוגיה מתקדמת:

מכשיר הבי-קיור לייזר מבוסס על טכנולוגיית הלייזר הרך. הלייזר הרך מטפל גם בכאב וגם במקור הכאב, ע”י שימוש בטיפול לא פולשני, שמעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

מומלץ על ידי מיטב הרופאים

הבי-קיור לייזר נמצא בשימוש במרפאות ומכוני כאב בבתי חולים ומכונים פרטיים. כמו כן, הוא מומלץ לשימוש על ידי רופאים מתחום האורתופדיה והכאב, פיזיותרפיסטים, כירופרקטים ועוד.

מוכח קלינית ובטוח לשימוש:

מכשיר הבי-קיור לייזר הוא המכשיר היחיד שיעילות ובטיחותו הוכחה על ידי מספר מחקרים קליניים כפולי סמויות. כל המחקרים היו ללא תגובות לוואי ידועות ולא נגרם נזק לאף מטופל.

המכשיר הרשמי של הנבחרת האולימפית

בי-קיור לייזר נבחר על ידי הסגל הרפואי של וינגייט להיות המכשיר הרשמי של הנבחרת הישראלית לאולימפיאדה. עד היום טיפל הבי-קיור לייזר בספורטאים מהשורה הראשונה ביניהם, ירדן ג'רבי, פיטר פלצ'יק, שחר צוברי ועוד.

נוח וקל לשימוש:

הודות לגודלו הקומפקטי ומשקלו הקל, ניתן לטפל במכשיר בכל מקום ובכל עת. 
מכשיר רפואי אחד, שנותן פתרון יעיל ומוכח לכל המשפחה!>b<

תקנון 

החברה מאפשרת ללקוחותיה תקופת ניסיון לשימוש במכשיר בת 30 ימים קלנדריים שיימנו ממועד מסירת המכשיר. המכשיר יסופק ללקוח באמצעות שליח עד חמישה ימי עסקים או במועד אחר כפי שתואם עם הלקוח, אלא במקרה שבו סוכם בין הלקוח לחברה כי המכשיר יסופק ללקוח באמצעות דואר ישראל. המכשיר מסופק ביחד עם הפריטים הבאים: מטען, שלוש סוללות נטענות הטעונות ומותקנות במכשיר, נרתיק, חוברת הפעלה. בנוסף, למכשיר תצורף תעודת אחריות.

במידה ולקוח מעוניין להחזיר את המכשיר לחברה, באפשרותו לעשות זאת במהלך תקופת הניסיון. במקרה כזה על הלקוח להחזיר את המכשיר על כל חלקיו ואביזריו למשרדי החברה ברחוב שדרות מנחם בגין 75, עפולה, באופן עצמאי או באמצעות דואר רשום עם אישור מסירה (יש לשמור על קבלת המשלוח בדואר או בחברת השליחויות). במידה ולקוח מעוניין להחזיר את המכשיר, על כל חלקיו, כשהוא שלם, תקין ופועל, הלקוח יחויב בתשלום של 450 ש”ח בלבד, בגין דמי שימוש במכשיר, ללא תלות במספר הימים שהמכשיר היה בשימוש בפועל. במידה ובוצע תשלום עבור המכשיר העולה על 550 ש”ח, תנכה החברה את דמי השימוש מההחזר הכספי המגיע ללקוח.

במידה והמכשיר יוחזר ללא כל הפריטים שסופקו ללקוח, הלקוח יחויב בסכומים המפורטים להלן: עבור מטען- 135 ש”ח, עבור סוללות נטענות- 80 ש”ח, עבור נרתיק- 70 ש”ח. במידה והמכשיר יוחזר עם פגיעות או תקלות שאינן מכוסות בתנאי תעודת האחריות, יחויב הלקוח בתשלום בגין הנזק שנגרם למכשיר.

במידה והלקוח קיבל יחד עם המכשיר מתנה או הטבה אחרת, הלקוח יתבקש להחזיר את המתנה, ההטבה או שוויה במקרה שבו בחר לממש את ההטבה.

בכפוף להתקיימות התנאים המפורטים בתקנון זה, יבוצע החזר ללקוח באמצעות צ’ק של החברה במידה והלקוח שילם במזומן או בצ’ק, או לחילופין, יזוכה כרטיס האשראי שאיתו בוצעה העסקה במידה והלקוח שילם בכרטיס אשראי. במידה ובוצעה רכישת מכשיר בפריסת תשלומים, ככל והסכום ששולם בפועל לחברה בגין המכשיר עולה על סכום ההחזר, אזי החברה תבצע החזר בהתאמות הנדרשות, ככל והסכום ששולם בפועל לחברה בגין שימוש במכשיר נמוך מסכום ההחזר, אזי החברה תהיה רשאית לבצע חיובים נוספים ולבצע החזר בהתאמות הנדרשות.

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0