טיפולים אלטרנטיביים

ב- 99 ₪

בלבד !

לראשונה בישראל טכנולוגיה מהפכנית לטיפול ממוקד לכל סוגי הכאבים

ללא זריקות! ללא תרופות! ללא ניתוחים!

לטיפול ממוקד בכאבים כרוניים כגון:

• פריצות דיסק
  • כאבי גב
  • כאבים ממקור עצבי
  • כאבי מפרקים
  • כאבי ברכיים
  • טרשת נפוצה
  • כאבים נוירופתיים
  • בלט דיסק
  • פיברומיאלגיה

גופנו מורכב מתאים שונים הטעונים במטען חשמלי. הפעולות הנורמליות שמבצעים התאים כרוכות בהעברה של חלקיקים טעונים דוגמת אשלגן, נתרן, כלור המשמשים לפעילות התקינה שלהם. במקרה של כאב כרוני או מחלה כרונית: כאשר איבר או רקמה בגוף נזוקים עקב מחלה או תהליך דלקתי ממושך, יוצאת הפעילות החשמלית מאיזון. במצב זה, התאים מתקשים לתפקד ביעילות והם אינם מגיבים לגירויים הרגילים של הגוף. מנגנון זה הולך ונהיה כרוני עם הזמן, ומביא לכאבים ולמחלות הכרוניות המוכרות לנו.

הבשורה של PEMT הוכח באלפי מחקרים שעל ידי הפעלה של שדה אלקטרומגנטי בתדירות קבועה, ניתן להסדיר את הפעילות והמטען החשמלי של התאים הפגועים. הצלחת הטיפול בשדות אלקטרומגנטיים הינה באחוזים גבוהים ביותר, מאחר והטיפול מגיע עד לרמת התא, ומשיב אותו לתפקוד מלא.

בנוסף, בשונה מטיפולים אחרים למחלות כרוניות, מדובר באחד הטיפולים הייחודיים שאינו רק משכך כאבים ומטפל בסימפטומים, אלא גם מעודד את תאי הגוף לשיקום מלא. הטיפול החדשני לא כולל הרדמה, ניתוחים או נטילת תרופות כלשהן.

דיקור סיני

טיפול באמצעות דיקור סיני נחשב לטיפול עתיק יומין בסין, אולם בשנים האחרונות שיטת טיפול זו חדרה לעולם המערבי והפכה לטיפול אלטרנטיבי למגוון מחלות ובעיות רפואיות עם הישגים משמעותיים. השיטה מתבססת על החדרת מחטים דקות מאוד לנקודות שונות בגוף האדם. קיימות מאות נקודות שונות לדיקור כאשר לכל נקודה יש השפעה שונה על הגוף. מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות הוכיחו את יעלות הטיפול והשפעתו על המערכות השונות בגוף. בנוסף, הטיפול באמצעות דיקור סיני בכאבים כרוניים/אקוטיים ידוע ומוכר על ידי הרפואה המודרנית. כאמור, השיטה יעילה למגוון רחב של מצבים רפואיים כמו: כאבים, אלרגיות, אסטמה, הפרעות שינה, הפרעות אכילה דלקות פרקים, דיכאון, חרדה, סוכרת, אנדומטריוזיס, פיברומיאלגיה, מחלות עור,מחלות מעי וטיפול קוסמטי של הפנים.

אצלנו בחגי אורטופדיה ניתן הטיפול ע"י איש מקצוע מיומן בעל ניסיון מוכח.

כוסות רוח

טיפול באמצעות כוסות רוח נחשב כבר אלפי שנים לטיפול יעיל עם השפעות חיוביות על מגוון מחלות ובעיות רפואיות. הטיפול נעשה באמצעות הצמדת כוסות הרוח לגופו של המטופל בעזרת יצירת ואקום. הלחץ מגביר את זרימת האנרגיה (צ'י) ודם לאיזור ומסייע לטיפול בכאבים במקומות שונים בגוף, דלקות פרקים, והשמנה.

הרמב"ם (1204-1135), הפילוסוף היהודי המפורסם מימי הביניים, ששימש כרופא וכמנהיג קהילה, כתב אודות הטיפול באמצעות כוסות רוח: "הכאב הראומטי המתחדש מרוח, יירפא באופן מיוחד, שכמעט אין רפואה טובה לו מזה בקרן המציצה (כוסות רוח) שייתלה על מקום הכאב" (פרקי משה, פרק שמיני(

נרות הופי
טיפול באמצעות נרות הופי הינו שיטת טיפול טבעית הקיימת מאות שנים. השתמשו בה המצרים הקדמונים, האינדיאנים ובהודו העתיקה על מנת לנקות ולטהר את הגוף והנפש ולפתוח מרכזי אנרגיה. הטיפול בנרות התפשט לאירופה ומשם לארצות הברית והיווה שיטה ביתית המסייעת בסילוק דונג מהאוזניים, ובין היתר הועילה למצבים הבאים:
בעיות סינוסים | כאבי גרון | בעיות אוזניים אקוטיות וכרוניות | פקק צורמן | כאבי ראש כרוניים | אלרגיות | הפרעות שמיעה | טינטון (צלצולים באוזניים)
הטיפול מתאים לילדים ומבוגרים, מרגיע ומשפר הרגשה כללית.
הנר עשוי בד חלול הטבול בשעווה ובשמנים ארומטיים. את הנר מניחים בעדינות במבוא האוזן, מדליקים, והלהבה הנמוכה יוצרת ואקום חלש המושך בעדינות את הדונג וההפרשות מתוך האוזן לבסיס הנר, ועמו משאבים רעלים מזיקים שהצטברו שם. בדיקת שאריות דונג שנשאבו באמצעות הנר הדגימה שיירים של זיהומים פטרייתים, חיידקים, שמרים, קנדידה, טפילים, שיער ועוד.

לשיחת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים או חייגו

שיתוף ב facebook