סבסוד קופות חולים

כללית מושלם

כללית מושלם

איך מקבלים את ההחזר על רכישת המדרסים?
ראשית יש לוודא כי בידייך המסמכים הנדרשים:

א. חשבוניות מס וקבלות מקוריות חתומות ע"י נותן השירות- יש לוודא כי על גבי החשבונית יצוינו פרטי הרוכש
ב. הפניית רופא אורתופד לרכישת מדרסים, רלוונטית לשנת הרכישה.

אחת משתי האפשרויות:

1. הגשת בקשה להחזר באמצעות האתר: לחץ כאן לבקשת החזר>>>​

2. הגשת בקשה להחזר באמצעות הדואר- ניתן להדפיס ולמלא טופס בקשה לקבלת החזר , ולצרף את המסמכים הנדרשים, ולשלוח לכתובת:
מחלקת תביעות פרט ת.ד 2265 בני ברק 5112201.

מהי תקופת הוותק הנדרשת לקבלת השרות?
רכישת המדרסים לא מותנית בתקופת המתנה.

הזכאות הינה אחת לשנתיים למדרסים במסלול החזר או במסלול הסדר

תקופות האכשרה והתנאים המחייבים בהתאם לתקנון כללית מושלם ופלטינום.

מכבי

קופת חולים מכבי

על חברי מכבי יש להצטייד במרשם מרופא אורטופד בלבד.
רשימת אביזרים אורתופדים מסובסדים:
החל ממרץ 2015 חברי הקופה זכאים לרכוש מספר מוצרי מדף אורתופדיים מסובסדים במכוני הסדר. לרשימת המוצרים וההשתתפות לחץ כאן.

מדרסים לפי מידת גבס:

מכבי מגן זהב/שלי: בעלות 111 ש"ח על פי מרשם רופא אורטופד.

מכבי מגן כסף: 223 ש"ח על פי מרשם רופא אורטופד.

לא יינתן החזר עבור ההשתתפות העצמית ששולמה

לבירור נוסף יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקופה: 3555*

לאומית

קופת חולים לאומית

חברי לאומית נהנים מהסדרים עם חגי אורטופדיה בריאות וספורט על מגוון אביזרים אורטופדיים ומדרסים בהתאמה אישית. הסדר עם קופת חולים לאומית בתוקף החל מינואר 2014.

אביזרים אורטופדיים

חברי הקופה זכאים לקבל אביזר אורתופדי מתוך רשימת אביזרים מוגדרת של הקופה אל מול התחייבות שרכשו בקופת החולים, ללא הוספת תשלום במכון.

מדרסים לפי מידה אישית

חברי הקופה זכאים לקבל מדרסים בהתאמה אישית תמורת התחייבות בלבד.

לפרטים נוספים ובירורים יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקופה בטלפון 1-700-507-507

מאוחדת

קופת חולים מאוחדת

איך מקבלים את השירות?
מקבלים הפנייה רפואית לאביזר מרופא כירורג.
– אפשר לקבוע תור/למצוא רופא/לקבל מידע על שעות פעילות ומספר מרפאה – באתר/אפליקציה.
– אפשר לקבוע תור דיגיטלי לרופאים ומטפלים שונים.
לאחר קבלת הפנייה רפואית מגישים בקשה להתחייבות בדרכים הבאות:
– אזור אישי: אפשר להגיש בקשה להתחייבות בזמן שלכם, במהירות ובנוחות – באתר או באפליקציית מאוחדת.
– מייל או פקס למרפאה: בצירוף פרטים מזהים בשביל שנוכל לחזור אליכם. תוכלו למצוא את כל הפרטים שאתם צריכים ברשימת המרפאות
– הגעה למרפאה: הגשת בקשה להתחייבות דרך המזכירה הרפואית.
מצרפים לבקשה הפנייה רפואית מפורטת.
הבקשה תועבר לאישור הגורם המקצועי במאוחדת והתשובה תינתן על-ידי המרפאה ו/או ב- SMS.
– אם הגשתם באזור האישי – תוכלו להתעדכן בסטטוס הבקשה בכל רגע נתון באתר או באפליקציה.