אורטופדיה

על כאב – About pain

הזנחת מוזנחת של ימינו היא רגל שטוחה, שבה קשתות האורך של הרגליים נעלמות או משוטחות, רגליים מסתובבות לאורך הצירים האורכיים שלהן, הרצועות מתפשטות, עצמות העצמות מתארגנות מחדש, לפיהן הכיוון השרירי של השרירים משתנה וזהו מדרדר את המבנה המפותח של כף הרגל.

כאב עקב HEEL PAIN

הגורם – THE CAUSE

הכאב הוא בעיה שכיחה למדי שבני האדם צריכים להתמודד איתה. זה יכול להיות ממש לא נעים, אבל למרבה המזל אין מחלה קשה מאחורי הכאב ברוב המקרים. הכאב נגרם בדרך כלל על ידי בעיות מכאניות, אולם לא יכול להיות דלקת פרקים, דלקות, בעיות אוטואימוניות ונוירולוגיות, טראומה, אוסטאופורוזיס ומחלות שונות הקשורות העצם או מחלות של איברים מרובים. רוב כאבי העקב נגרמים על ידי מחלה של רצועות רקמת חיבור עבה כי הבלעדי, שנקרא plantar fasciitis. הפרעה מבנית זו נובעת מהתפקוד החשוב של הרצועות בשמירה על שרירי הרגל, הגידים והקשתות. הסימפטום האופייני ביותר למחלה זו הוא כי הכאב מתרחש בבוקר כאשר אתה שם את המשקל על הרגליים, אולם מאוחר יותר על הכאב מתמתח או נעלם והוא חוזר במקרים של טבעות ארוכות או תוך טיפוס במדרגות. סוג זה של כאב הוא נפוץ במיוחד בקרב בני נוער כי בגיל זה, עצם העקב אינו מפותח לחלוטין יכול בקלות להתחכך כנגד עצמות אחרות. גם נעלי בית לא מפותחות וגם סוליות שטוחות מדי, כפכפים ו / או נעלי עקב גבוהות יכולות לתרום לבעיה זו.

 פתרון – SOLUTION

בדרך כלל כאב העקב נעלם מעצמו, אבל יש מקרים בהם יש לבדוק על ידי מומחה. כמה כריות לעקבים להקל על המתח של fascia plantar ובכך להפחית את הכאב. הבעיה יכולה להיות מופחתת עם השימוש הנבחר נעליים כראוי (נעליים שאין להם שטוח לחלוטין או עקבים גבוהים מדי) ו / או רפידות אישית.

פלטפוס - FLAT FOOT

הגורם – THE CAUSE

תנודת ה- FLAT של הילודים – היעדר קשת אורך – היא נורמלית בינקות, משום שקשת הרגליים מתפתחת מאוחר יותר עם צמיחת הטונוס השרירי. עובי השומן מתחת לעור משפר את מראית העין של רגליים שטוחות. ברוב המקרים, הבעיה נעלמת מעצמה, ולכן העדר התפתחות של קשת לפני גיל 2 אינו נחשב חריג. מעמד כפוי או הליכה עלולים לגרום לעומס יתר, דבר שעלול לגרום להמשך העיוות.

 פתרון – SOLUTION

ניתן לתקן את הרגל השנתית הבוגרת והמבוגרת היטב עם רפידות מתאימות, מתאימות. המחשב תוכנן, רפידות להחיל בנפרד יכול להיות יעיל מאוד. מלבד רפידות, אתה צריך גם לבצע באופן קבוע הרגל / תרגילי כף הרגל גם כן. בין הספורטאים, במיוחד הספורטאים והרצים, חשוב מאוד להשתמש בנעליים נאותות משום שנעל מפותחת עלולה לגרום לסירוגין משמעותית. ניתוח אורתופדי צריך להיחשב רק אם הרצועות והעצמות של הרגליים הם קבועים, ואפילו תוך כדי רגל שטוחה תיקון רפידות, המצב ממשיך לגרום תלונות מתמשכות.

שוקע מסרק - METATARSAL SINKING

הגורם – THE CAUSE

אנחנו יכולים לדבר על בעיה זו כאשר – בדרך כלל השני או השלישי – metatarsals לשקוע. ירידה של העצמות גורמת ללחץ נוסף על הקרקע, מה שגורם לכאב plantar תוך כדי הליכה. השיחות מתחת לעצם הן תוצאה אופיינית לבעיה זו החוזרת על עצמה למרות טיפולי הפדיקור. יבלות אלה מלווים לעיתים קרובות על ידי עיוות הבוהן הבוהן גדול או בהונות האצבע הקטנה. שיזוף המתכת יכול להיות תוצאה של מספר גורמים שונים כגון עומס יתר של הרגליים לטווח ארוך, עקב על עקבים גבוהים באופן קבוע, או נטייה מוקדמת תורשתית.

 פתרון – SOLUTION

כדי למנוע את הרגליים שלך מן הטביעה metatarsal, אתה צריך ללבוש נעליים נוחות, לא רזה מדי עם נעלי עקב 3-4 ס”מ. כמו כן, חשוב כי האף של הנעל לא להיות הדוק מדי, כי זה יכול לגרום אי נוחות, כאב וזה תורם בהתפתחות של הפרעות, או שזה יכול להחמיר את המצב הנוכחי של הרגליים. אתה יכול להאט או אפילו לעצור את ההפרעה באמצעות מיוחד, מטאטארסלי הרמת רפידות, או נעליים אורתופדיות. אתה יכול להשיג את התוצאות הטובות ביותר על ידי שימוש אישית insoles עשה אישית בשבילך; תומך מרים צריך להיות במקום הנכון.

HAMMER TOES

הגורם – THE CAUSE

המהות של HAMMER TOES או digitus malleus היא כי איזון השרירים ומתח השרירים של הפלנגות, עקב כך, העומס הפרוקסימלי מתרומם, בעוד שקירות הפלנגים המדיאליים גורמים לצורת הפטיש. בדרך כלל, החילופים מתפתחים באצבע השנייה והשלישית, לפעמים אפילו על שתי הרגליים בו זמנית. הפיתוח שלה הוא בדרך כלל עקב נעליים הולם, כגון עקבים גבוהים מאוד ונעליים צרות toed, אשר מחזיקים את בהונות בתנוחות רעות. תשעה מתוך עשרה אנשים, שיש להם הפרעה זו הן נקבות. גורם נוסף עשוי להיות קשת רוחבית או קשת אורך הטביעה – כמו גם שינויים אחרים של מחלות מערכת איברים, כגון סוכרת.

 פתרון – SOLUTION

טיפול פיזיוטרפי יכול לשפר את תנועות מפרקי האצבעות, ובכך לפתור את המתח בשרירים, כמו גם לשחזר את כיוון הכיוון הנכון. בנוסף, חשוב מאוד ללבוש לא עקבים גבוהים מדי, ובכך מאפשר הבהונות יש מספיק מקום. הסימפטומים יכולים להיות מופחת באופן משמעותי באמצעות רפידות מותאמות אישית אשר יש את התמיכה הנכונה לרגליך.

BUNION

הגורם – THE CAUSE

בדרך כלל, הרגל היא רחבה ביותר באזור tarsometatarsal משותף, ואת בהונות גדולות נקודה ישר קדימה. BUNION מתפתח בגלל הטביעה של קשת רוחבית, כך הגידים מקוצר למשוך את הבוהן כלפי הקטנים. הגורם העיקרי של נבלות הוא לובש נעליים חזק מדי גבוה עקב, ולכן בעיה זו היא הנפוצה ביותר בקרב הנקבות, אבל במקרים אחרים, גורמים תורשתי יכול לגרום נזק משותף. בדרך כלל, הטביעה של קשת רוחבית ו / או אורכית היא סימפטום נלווה.

 פתרון – SOLUTION

החשוב ביותר הוא הבחירה הנכונה הנעל, אשר מספק מספיק מקום בהונות, אם אתה לובש נעליים צמודות, ואז הלחץ מתמשך על בהונות עלול לגרום דלקת פרקים. מומלץ לבצע תרגילי רגל רגילים, אשר עשויים גם להיות מועיל להאט את קצב המחלה, אבל חשוב לדעת כי תיקון מלא של עיוות יבלת לא ניתן לבצע רק על ידי תרגילים. רק ניתוח יכול לשחזר את צורת כף הרגל, אבל זה לא תמיד לייצר את התוצאות הצפויות. לאחר הניתוח, עיוות הרגל עשוי לחזור, והליכה עלולה להיות קשה. אם אתה פשוט להסיר את התולעים גרמי, את הבצל יכול להתפתח שוב. חשוב להדגיש מניעה; אתה צריך להשתמש היטב מצויד נעליים רפידות אישית.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

טיפול בכף רגל סוכרתית

טיפול בכף רגל סוכרתית

מהי כף רגל סוכרתית ואיך מומלץ לטפל בה? חולי סוכרת נדרשים לעשות לא מעט על מנת לשמור על בריאותם – לבדוק את רמת הסוכר בדם,

עצמות בולטות בכף הרגל

עצמות בולטות בכף הרגל

אילו פתולוגיות מערבות עצמות בולטות בכף הרגל, והאם הן ניתנות לטיפול? עצמות בולטות בכף הרגל הן בעיה מאוד שכיחה הן בקרב מבוגרים והן בקרב ילדים

מדרסי סיליקון מוכן עם נקודה כחולה - Silicone Metatarsal Insoles

מדרסים מגביהים

שיפור איכות החיים עם מדרסים מגביהים  קשה לכם להרגיש טוב עם קומתכם הנמוכה, ולהשתלב בחברת אנשים הרבה יותר גבוהים מכם? מחפשים פתרונות פרקטיים ואיכותיים? בחגי

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0