אורטופדיה

הליכה עם משקולות

על הליכה עם משקולות

מבקשים לשפר את הכושר ולרדת במשקל באמצעות משקולות להליכה? באתר המוביל של חברת חגי אורטופדיה תיהנו ממבחר מוצרי כושר ביתיים ומקצועיים, הכולל גם סוגים שונים של משקולות המתאימות לאימונים שונים, לרבות הליכה עם משקולות. למה הליכה עם משקולות כל כך מומלצת? על כך יוסבר בקצרה להלן.

 

רק ללכת זה לא מספיק?

הליכה בקצב מתון במסלול מישורי הינה פעילות גופנית נפוצה ביותר בארץ ובעולם, בהיותה זמינה לכל אחד, בכל גיל ובכל רמת כושר ומצב בריאותי. אכן, הליכה עדיפה על אי פעילות גופנית והיא טובה בשימור המצב הקיים, אולם פחות מועילה לשיפור ערכי בריאות, כושר והורדה במשקל. גם אם מידי יום תלכו במשך ארבעים דקות, עדיין ערכים של יתר לחץ דם, מדדי כולסטרול טוב, משקל עודף, שריפת קלוריות, כושר גופני, חיזוק שרירי הלב, צפיפות עצם, רמות סוכר גבוהות בדם והגדלת מסת שריר, לא באמת ישתנו.

בכדי שהליכה באמת תשפר ערכים היא חייבת להיות כרוכה במאמץ סדיר וקבוע, הגורם לגוף להעלות את הדרישות שלו. מאמץ זה יכול לבוא לכדי ביטוי בהליכה על ידי הרמת קצב ההליכה, הליכה בעליות ומדרגות, שילוב פעילות אירובית נוספת ועל ידי שימוש במשקולות הנחגרות על המותניים או על גבי הקרסוליים.

 

להוסיף משקולות להליכה

הליכה עם חגורת משקולות או משקולות המוצמדות לקרסוליים מספקת לגוף את המאמץ הנחוץ לו לשיפור ערכיו השונים כמו שריפת קלוריות, חיזוק שרירי הלב, הורדת לחץ דם וכולסטרול, חיזוק שרירים ושיפור כושר גופני וכדומה. בנוסף, הוספת משקולת להליכה מעלה את מסת השריר, מאיטה הליכי הזקנות ומסייעת במניעת מחלות מטבוליות כמו עודף משקל, אוסטיאופורוזיס וסכרת. במקביל לשילוב משקולת בהליכה כדאי להעלות בהדרגה את רמת הקושי של האימון, ללכת יותר זמן ויותר פעמים לאורך השבוע, לעבור למשטחים שונים, ולשלב פעילות אירובית נוספת.

 

עוד כמה עצות לסיום

בזמן הליכה עם משקולות חשוב לשמור על יציבה נכונה, לעשות שימוש בנעלי התעמלות אורטופדיות טובות ומתאימות למבנה כף הרגל שלכם, ולגרוב גרביים יחסית עבות שימנעו שפשוף של העור ברגל מהמשקולת. את האימון עצמו כדאי לבצע בהדרגה עם הליכה איטית לחימום הגוף והגברה הדרגתית של הקצב. כמו כן מומלץ ללכת על חוף הים על החול הרך, דבר המגדיל רמות מאמץ, ובכלל כדאי ללכת בטבע באוויר הצח הטוב לגוף ולנשמה.

 

הזמנת משקולות להליכה

להזמנת להזמנת משקולות להליכה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חגי אורתופדיה בטלפון 04-6523030.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

מדרסי סיליקון מוכנים עם נקודה כחולה - Insoles with Metatarsal Pad

מדרסי ויסקו

להתקדם בנוחות אל מדרסי ויסקו מחפשים מדרסים מושלמים לפעילות גופנית, לשירות צבאית או לעבודה ממושכת על הרגליים? בחברת חגי אורטופדיה מציעים מבחר איכותי של מדרסים

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

איך מתאימים מדרסים לספורטאים, ולאילו צרכים זה באמת יעיל? עבור ספורטאים שתמיד מחפשים אחר אביזרי אימון שעשויים לספק יתרונות ברורים, הנעלה נוטה להיות במקום גבוה

הליכה עם משקולות

על הליכה עם משקולות מבקשים לשפר את הכושר ולרדת במשקל באמצעות משקולות להליכה? באתר המוביל של חברת חגי אורטופדיה תיהנו ממבחר מוצרי כושר ביתיים ומקצועיים,

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0