אורטופדיה

מדרסי ויסקו

להתקדם בנוחות אל מדרסי ויסקו

מחפשים מדרסים מושלמים לפעילות גופנית, לשירות צבאית או לעבודה ממושכת על הרגליים?

בחברת חגי אורטופדיה מציעים מבחר איכותי של מדרסים מסוגים שונים, הכוללים גם מדרסי ויסקו מתקדמים שזוכרים את מבנה כף הרגל שלכם, המתאימים לגברים ולנשים ולסוגים רבים של נעליים.

 

מדרסים שזוכרים את כף הרגל

מדרסי ויסקו כפי שאנו מספקים מבוססים על חומר פולימרי מוקצף ייחודי ומתקדם עם יכולת זיכרון מרשימה. מדובר בחומר דומה לזה שנעשה בו שימוש בכריות ומזרנים חכמים, שפותח לראשונה על ידי נאס”א עבור הפחתת עומסי ג’י על האסטרונאוטים בעת המראה ונחיתה. חומר מתקדם זה זוכר למעשה את צורת כף הרגל, העקב, אצבעות וכריות, ונדחס באופן מיידי בהתאם לצורתם לצד שמירה על הגובה הראשוני שלו. תכונות אלו  מספקת מדרס מושלם, בריא ונוח במיוחד, המותאם במדויק לכף הרגל שלכם, שאינו מאבד את יכולת בלימת הזעזועים שלו.

 

למי מתאים מדרס ויסקו

 מדרסי ויסקו מתאימים לקהל גדול ומגוון של משתמשים, נשים וגברים, הכולל בין היתר:

  • מתאמנים וספורטאים– מדרס מעולה למתאמנים וספורטאים, בייחוד לרצים.
  • חיילים– מדרס אידיאלי לחיילים הנדרשים להתמודד עם מאמץ פיזי גבוה לצד נשיאה של משאות כבדים.
  • כוחות ביטחון– המדרס מתאים גם לכל מי שעוסק בעבודה ביטחונית, בין אם מאבטחים, שומרים, שוטרים וכדומה.
  • עובדים– המדרסים מספקים מענה הולם לכל אדם שעבודתו כרוכה בשעות רבות של עמידה או הליכה, כמו אחיות, טבחים, עובדים במפעלים, מלצרים, זבנים, ספרים וכדומה.
  • עודף משקל וסוכרתיים– הפיזור המעולה של המשקל מספק גם מענה מעולה לאנשים עם עודף משקל ולאנשים סוכרתיים.
  • בעיות בכף רגל– המדרס מספק מענה איכותי ויעיל לסובלים מאי נוחות ומכאבים שונים ברגליים, בברכיים, בגב תחתון ובכפות הרגליים, וכן לסובלים מדורבן בעקב ולמי שמרגיש עייפות ברגליים.

 

תמיכה מושלמת לכפות הרגליים

השימוש במדרסי ויסקו והיכולת שלהם להתאים עצמם לצורה ולמבנה של כפות הרגליים, מעניקים תמיכה מושלמת ונוחות מרבית עם מזעור תחושות של כאב, אי נוחות ולחץ. איכות זו מסופקת עם מדרס שאחרי שדורכים עליו חוזר במהירות למצבו המקורי, שאינו קשה או שקוע מידי, ושומר כל הזמן על מצב מאוזן.  זאת לצד היותו בולם זעזועים מעולה השומר על כף הרגל מאווררת, שומר על הגובה שלו ואינו גורם לתחושות של לחץ או כאב.

 

הזמנת מדרסי ויסקו

להזמנת מדרסי ויסקו איכותיים ונוחים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חגי אורתופדיה בטלפון 04-6523030.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

קלנועית קלה מתקפלת 4 גלגלים HS295U

קולנועית שבת

קולנועית שבת איכותית ומתקדמת  קולנועית מספקת פתרון התניידות מעולה לאנשים מוגבלים כגון קשישים, חולים ונכים. באתר של חברת חגי אורטופדיה תוכלו להתרשם ממבחר איכותי של

יתרונות שימוש במכשירי קומפקס

יתרונות שימוש במכשירי קומפקס

מהו טיפול אלקטרוסטימולציה ומה יתרונות השימוש במכשירי קומפקס? מכשירי קומפקס שמיוצרים בשוויץ הם מעין מאמני כושר ממוחשבים ניידים, שנועדו להמריץ את השרירים ולספק לספורטאים ומתאמנים

על כאב – About pain

הזנחת מוזנחת של ימינו היא רגל שטוחה, שבה קשתות האורך של הרגליים נעלמות או משוטחות, רגליים מסתובבות לאורך הצירים האורכיים שלהן, הרצועות מתפשטות, עצמות העצמות

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0