אורטופדיה

נעלים אורטופדיות תוצרת גרמניה

מחפשים נעליים אורטופדיות איכותיות שהן גם נוחות וגם יפות ואופנתיות? באתר של חברת חגי אורתופדיה מציעים מבחר איכותי ואופנתי של נעלים אורטופדיות לנשים וגברים, המיוצרות על ידי טובי המותגים בעולם. מבחר זה כולל בין היתר נעלים אורטופדיות תוצרת גרמניה של המותג וולדלאופר, המוביל בתחום נעלי הנוחות. 

 

מותג מוביל בתחומו 

נעלים לגברים ונשים של המותג הגרמני Waldläufer הפכו כבר מזמן לשם נרדף לנעלי איכות אורטופדיות, נוחות ואופנתיות, עם יחס הוגן בין עלות לאיכות. מדובר בחברה שקמה בגרמניה בשנות השישים של המאה עשרים ושיש לה כיום מפעלים בעיר שוואנהיים שגרמניה, לצד מפעלים בקרואטיה, רומניה והונגריה. 

החברה הפכה עם השנים למותג מוערך בכל אירופה, הנמכר בהצלחה גם במדינות נוספות רבות ברחבי העולם, לרבות אוסטרליה, קנדה, יפן, רוסיה וגם בישראל. ואם נדבר במספרים יותר מדיוקים, הצלחת המותג ניכרת במעל לשני מיליון זוגות נעלים שהחברה מוכרת מידי שנה, כולל נעלי ספורט, נוחות, אורטופדיה, נעלי הליכה ואופנה. 

 

האיכויות של נעלי המותג 

מה שהופך את נעלי וולדלאופר לכל כך מבוקשות ומומלצות על ידי אורטופדים, הוא סדר העדיפויות של תכוננן, השם בראש את נושא הנוחות שניכרת בנעלים איכותיות ומתקדמות עם סוליה רחבה, עשיות מעור והחומרים הכי טובים שאפשר לבקש. בנוסף הנעלים מעוצבות בכל דגמיהן עם מדרס שניתן לשלפו ובמידת הצורך להחליפו במדרס מיוחד שאפשר להזמין מאתנו. 

המותג שם דגש מיוחד על לקוחות מהמין הנשי עם מבחר עשיר של נעלים המתאימות לקשת רחבה של מידות, ממידה שלושים וחמש עד ארבעים וארבע, וגם לסוגים שונים של רגליים, לרבות רגליים רחבות ומאוד רחבות, גדולות, קטנות או צרות. 

 

נעלים אורטופדיות לצרכים מיוחדים 

המותג וולדלאופר גם מייצר סדרות נעלים מיוחדות עבור כפות רגליים עם צרכים מיוחדים המומלצות לשימוש על ידי אורטופדים רבים באירופה. כך למשל, נעלי אורטוטריט מיועדות לכפות רגליים רגישות, בין היתר עבור מי שסובל מסוכרת, כפות רגליים נפוחות, אצבעות כפות רגליים מעוותות ועצמות כפות רגליים בולטות. הנעלים בסדרה כוללות בטנה מונעת הזעה אנטי בקטריאלית, והן עשויות מעור גמיש ורך במיוחד. 

כמו כן, המותג מציע נעלים מיוחדות מסדרת דינמיק, מעולות למי שסובל מפלנטר פשיאטיס  ומבעיות בעקב כף הרגל. לנעלים אלו סוליה דינאמית מיוחדת, המאפשרת גלגול של קרסול הרגל המוביל להורדת עומס ולחץ מהכריות והעקב של כף הרגל, ובכך משפרת את היציבות ומונעת הצטברות של מתח וכאב באזור הגב והברכיים. 

 

הזמנת נעלים אורטופדיות של וולדלאופר 

להזמנת נעלים אורטופדיות של וולדלאופר, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חגי אורתופדיה בטלפון 04-6523030.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

מדרסי סיליקון מוכנים עם נקודה כחולה - Insoles with Metatarsal Pad

מדרסי ויסקו

להתקדם בנוחות אל מדרסי ויסקו מחפשים מדרסים מושלמים לפעילות גופנית, לשירות צבאית או לעבודה ממושכת על הרגליים? בחברת חגי אורטופדיה מציעים מבחר איכותי של מדרסים

עצמות בולטות בכף הרגל

עצמות בולטות בכף הרגל

אילו פתולוגיות מערבות עצמות בולטות בכף הרגל, והאם הן ניתנות לטיפול? עצמות בולטות בכף הרגל הן בעיה מאוד שכיחה הן בקרב מבוגרים והן בקרב ילדים

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0