אורטופדיה

מדרסים מגביהים

שיפור איכות החיים עם מדרסים מגביהים 

קשה לכם להרגיש טוב עם קומתכם הנמוכה, ולהשתלב בחברת אנשים הרבה יותר גבוהים מכם? מחפשים פתרונות פרקטיים ואיכותיים? בחגי אורטופדיה מציעים מבחר עשיר של מדרסים מוכנים ובהתאמה אישית, לרבות מדרסים עם כיסוי, מדרס שלושת רבעי, מדרסים סטנדרטיים, מדרסי ספורט ועוד. המבחר כולל גם מדרסים מגביהים איכותיים העשויים מחומרים משובחים, אשר מספקים פתרון הולם המשפר את איכות חייהם של אנשים נמוכים וגם מונע כאבי גב. 

 

הקושי של נמוכי קומה 

בעידן בו אנו חיים בו, להיות גבוה הינו אידיאל יופי מוערך הניכר בדוגמניות, דוגמנים ושחקנים תמירים. אידיאל זה גורם לא אחת לאנשים נמוכי קומה לקושי להתאקלם בסביבתם, ולסבול מבעיות של תדמית ובטחון עצמי. לא אחת הם מנסים לפתור את הבעיה באמצעות נעלי עקב גבוהות המיועדות בעיקר לנשים, ואשר לרוב אינן נוחות ובריאות לשימוש ממושך וגורמות לכאבי גב. כאן בדיוק נכנסים לתמונה מדרסים מגביהים לנשים וגברים, המספקים מענה אפקטיבי, איכותי ובריא לבעיה מוכרת זו. 

 

להיות קצת יותר גבוהים 

במיוחד כדי לסייע לאנשים נמוכי קומה פותחו מדרסים מגביהים, שמספקים פתרון איכותי ובריא לאנשים נמוכי קומה הרוצים לזכות בעוד מספר סנטימטרים. הפיתרון יכול להגיע גם לחמישה ס”מ ויחד עם הנעל יכול לספק הגבה גם של שבעה או שמונה ס”מ. זאת בהגבהה המתאימה כמעט לכל סוג של נעל, שאינה ניכרת לעין, מוסתרת בתוך הנעל ומעניקה למשתמש תוספת גובה טבעית. אנו מספקים ללקוחותינו מדרסים כאלו עם התאמה אישית מלאה שתעניק להם את מירב הנוחות המבוקשת. 

 

מדרסים מעולים לכאבי גב 

מדרסים מגביהים מונעים גם בעיות גב שונות על ידי הגבהת העקב לגובה של עד חמישה ס”מ באמצעות מדרס מיוחד עם כריות אוויר, הבולמות זעזועים ומפחיתות עומסי משקל מהגב ומהברכיים. מדובר במדרסים בהתאמה אישית מלאה למידות כף הרגל, המסייעים בהתמודדות עם כאבי גב וגם יכולים לשפר את מצבם באופן ניכר. 

 

מדרסים נוחים ואיכותיים 

אנו מציעים ללקוחותינו מדרסים מגביהים איכותיים, לנשים ולגברים, עמידים ונוחים לשימוש יומיומי, המציגים רמה גבוהה של יציבות ללא תזוזה, ומתאימים גם לעמידה ממושכת ולהליכות מרובות וארוכות. המדרסים עשויים מחומר מתקדם אלסטי שמעניק לכף הרגל נוחות מרבית, והם מתאימים לסוגים שונים של נעליים, לרבות נעלי ספורט, נעלי עבודה, מגפיים, נעליים אלגנטיות וכדומה. 

 

הזמנת מדרסים מגביהים

להזמנת מדרסים מגביהים איכותיים ונוחים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חגי אורתופדיה בטלפון 04-6523030.

שיתוף:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
מדרסים
מדרסים בהתאמה אישית
אביזרים אורטופדיים
אביזרים אורטופדיים
תנועה והליכה
תנועה והליכה
קלנועיות
קלנועיות
כסא גלגלים
כסאות גלגלים
ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי

מדיה חברתית

הכי פופולארי

On Key

מאמרים שיכולים לעניין אותך

נעלים אורטופדיות תוצרת גרמניה

מחפשים נעליים אורטופדיות איכותיות שהן גם נוחות וגם יפות ואופנתיות? באתר של חברת חגי אורתופדיה מציעים מבחר איכותי ואופנתי של נעלים אורטופדיות לנשים וגברים, המיוצרות

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

איך מתאימים מדרסים לספורטאים, ולאילו צרכים זה באמת יעיל? עבור ספורטאים שתמיד מחפשים אחר אביזרי אימון שעשויים לספק יתרונות ברורים, הנעלה נוטה להיות במקום גבוה

טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

מהו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, למי הוא מתאים ולמה הוא יעיל? טיפול בשדה אלקטרו-מגנטי (PEMT), הידוע גם כגירוי מגנטי בתדר נמוך, עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לעורר

עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0